finns inget bättre än västkusten.

2008-08-02 | 17:07:19 | Allmänt

shit, att vara ute med båten hade jag nästan glömt hur underbart det är. I love it, I love västkusten, det bästa som finns. Luften är så ren och fräsch här ute, man känner sig som en helt ny människa.. Och alla underbart goa människor som kommer från sveriges alla hörn.. + många från, norge, danmark och tyskland. och några mer från världen! GOSH Love it sa jag bara!      Vi vart i smögen och lyskekil osv. Kanon Kanon Kanon.

Hemma nu igen, hemma i std faktiskt. Kors i taket?
Sazza fyller 20 idag med, Grattis Grattis.

Drog t torget förut, skulle bara fika och kanske köpa en klänning.. Slutade som vanligt när jag har pappa med mig, Handlade en massa saker, 3 par skor, 1 klänning, 1 jacka, smink (kajal, mascara, ögonskuggor), 1 jeanskjol, 3 t-shirts och 2 sjalar. - SUck Det är ju egentligen inget jag "behöver" eller jo det är det men de är inget jag behöver just nu egentligen, klädkammaren och gaderoben i rummet börjar bli fulla nu haha.. funderar på att bygga in eller hitta någon snygg skohylla och ha inne i klädkammaren, det är oändligt mycket för mycke skor ute i hallen nu.. Suck.                                 

sitter här hemma i soffan och kollar på IFK göteborg -  Malmö FF. Väntar på bättre tider,  ikväll kommer jag träffa frugan, me like.                                    



Funderar skarpt på att avboka min thailands resa och åka till USA istället.. Funderar mycket starkt på det.



Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback