denna gången måste jag spara och publicera!

2008-08-16 | 22:22:27 | Allmänt

Har skrivit här flera ggr denna veckan, men aldrig publicerat typ. jaja man kan inte vara bäst på allt!





Hänt en jävla massa saker denna veckan som vart iaf osv. ohrkar knappt dra upp något.. små saker typ som jag ohrkar skriva om.



Handlade nytt på IKEA och jag som alltid fick skruva ihop skiten. Lyckades alldeles utmärkt felfritt t vardagsrummet som nu ser mycket större och inbjudande ut. vill Tapetsera om och köpa skinnsoffor och nytt bord nu, nu. Kopplade ut tvn och allt som har med den att göra och böt plats och härjade och skit och är ju ca 100 sladdar haha (kanske överdrev lite där men de är fan minst 15) kopplade allt heeeeelt rätt och jag är jätte stolt över mig själv!

Gick sedan på att skruva ihop den nya byrån t mitt rum.. ALDRIG mer säger jag bara. Inget stämde och blöh vad förbannad jag var! Hade svin ont i handen dagen efter såklart från allt jävla skruvande!

Brur har ju fyllt år nu med och så vart på kalas och saker, de vart väldans tre

min kära lilla syster har nu flyttat till mig, så nu slipper jag springa runt här hemma i lägenheten helt ensam! As kul!
Igår vart vi på tjörn runt, Började med att vi gjorde tacos och tog några glas vin och några cider sen så blev det kanske några glas för mycket men men. Vad är väl inte en bal på slottet. Jag hade nog kul iaf, Fredrik kom och hämtade oss och vi åkte ner och satte oss i en båt med tvillingarna + massa andra och hade trevligt som attans? I think so? Jag skulle upp och jobba och va hemma nästan vid 06:30 imorse och åkte härifrån vid 08.00 någon som tror jag va död? Fortfarande full och inte sovit en blund såja! Mådde skit som fan på jobbet dom första timmarna men det rättade änna upp sig, tur att det inte va allt för mycket att göra iaf. Vart lagom (:      Slutade vid 5 och nu sitter jag här hemma och bara är.. Ska jobba imorgon med 15:00 - 23:00 så idag blir det ingen alkohol för min del.
Sis ska nog kanske ut en sväng, även fast hon inte dirr känner folk (förutom coffe typ) men coffe tar med henne på en fest så hoppas hon lär känna lite folk nu när hon bor här och kommer spendera sin tid här lixom. Blir hårdträning nu när hon är här med och förhoppningsvis kan jag börja käka frulle eftersom hon har det som en vana.

       Syskon kärlek...

        Jag ska nog börja ta hand om mina känslor...




Nej nu ska jag lägga mig sådär göra skönt i soffan och sätta på en film och bara vara ett tag. Sis har nu åkt iväg och jag är redan orolig. hahaha!   Hoppas hon kommer hem hel och någorlunda ren (;


CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback