arg stora syster.

2008-08-31 | 20:02:47 | Allmänt

är vad jag är.. Jag ska döda dig långsamt imorn. Eller kanske inte döda men du ska fasen få göra hundra gånger mer än mig kan jag lova. - Åååååååååååh syskonkärlek ibland alltså.


Nu mår jag egrann bättre, jag har vart så dålig va. Men nu är kl 8 snart, sjukt!
Gjort så lite lite som möjligt idag, legat och fist i soffan verkligen hela dagen. Kollat på lite film och sovit en jävla massa, så nu är jag pigg och så, ska nog hoppa in i duschen för det behövs kan jag lova. Hade någon sett mig nu hade dom blivt rädda haha. Buuuuu!  

   Fullast vinner!

     ser ut som om jag ska ramla i från bryggan any sec. Nej jag va inte full jag lovar. hahaha försökte se nykter ut? eller vad är grejen? Tack iaf alla åter igen för en sån kanon kväll.. (Och Fredrik jag minns verkligen inte att jag träffat dig, försökt att tänka igenom men de finns lite luckor ^^). 



Nej nu ska jag duscha och tänka på om jag ska sjukanmäla mig imorn från skolan för fotbollen eller inte.. Derby ju! Oscar och Jocke har ju frågat mig och det är ju Viktigt, Viktigt.     svart dress-code i klackern imorn med. CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback