Spain!

2008-04-09 | 12:17:40 | Allmänt

.. Ååh vad jag är så svartis på pappa och Else just nu. Dom ligger på stranden och gottar sig, i värmen, i badkläder, vid lägenheten, utan mig... Vad jag vill ner jag oxå! Bara massa skit väder här hemma, var visserligen igår helt sjuukt underbart väder ute. Men idag kan jag inte hurra, regn, regn, regn är det ända "/

Igår jobbade jag hårt, like always och fick sluta vid 6 så körde mami hem mig, så kom Kev hit (:
Vi kollade film, 88 minutes. Sett bättre men den funkade väl! Kev skulle upp till skolan så vi la oss vid 11 eller ngt liknande. Satte på D00M en stund men båda somnade ifrån den rätt snabbt.. Och när jag vaknade så var Kev borta, så jag måste sovit riktigt, riktigt hårt. - Brukar jämt vakna av när folk bara rör sig!   Så idag har jag gjort noll, tog vara på ledigheten och sov lite extra, vaknade halv 11 ordentligt eller ngt. Gick upp och gjorde god frukost och slängde mig i soffan. Och nu har jag inget för mig så hamnade här? haha. Borde egentligen ta en promenix ner till torget och lämna in filmerna jag och fredrik hyrde förra veckan men, det regnar ute :|   Har ingen lust alls. Får bli lite senare typ..

Jag är så orolig, Jag har inte fått mina tågbiljetter än och jag ska åka på Fredag. Tänk om jag inte hinner få dom? Vad händer då? Gahhd, inte nyttigt att vara orolig!    Inte roligast att Caroline har fått infektion i Lungor och hals nu i perfekt tid till Pre-Partyt på fredag så hon kan inte dricka och hon kommer förmodligen inte ens följa med in på Hed Kandi.. Utan bara till förfesten vart den nu kommer vara antingen på Hotellet där alla andra ska bo eller om några är hemma hos Caroline, jag gissar på att vi kommer hamna på hotellet.. Hur jag ska hitta hem till Carline mitt i natten har jag ingen anning om hahaha, fulls om ett ägg i Oslo och till en lägenhet jag aldrig vart i kommer nog sluta som det slutar haha, men Carolines granne ska med oss ut så han lovade att få med mig hem. haha får se hur det slutar? eller om det blir efterfest på hotellet skulle jag med kunna gissa på Tada! Men återstår att se ja! Jag gissar iaf på att allt kommer bli toppen och helgen kommer bli sjuuuuuuuuuuuukt bra!



Och imorn ska jag till frissan. Ska bli så superduper underbart! Hoppas att det blir som jag vill bara, men eftersom jag inte har sett en ända bild som är minsta lik så vet ja inte hur jag ska kunnaförklara haha.. sen är då grejen, kommer jag behålla mycket blondt? eller kommer jag bara ha lite kvar och låta brunt bli det nya? Återstår att se. Imorn kl 10 :D yey!



men nu ska jag göra något vettigt..
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback