my sunshine.

2008-04-22 | 11:05:15 | Allmänt

Vaknade av att någon rar person skickar sms först vid 9 tiden, sedan vid halv 11 tiden. Andra gången vaknade ag ordentligt så fick ju hasa mig upp.. och det är ju helt underbart väder ute åter igen så va lika bra att jag gick upp.

Klockan vart ju mycket. Fick pratat med Nihn, har hänt en grej i hennes familj så hon är inte gladast idag *krama om*    - Jag finns alltid här för dig gummsan!  Nihn skulle åkt till skolan men eftersom hon va nere så ville hon inte så jag sa till henne att komma hit istället, och den idén tyckte hon om så hon är påväg hit nu. Vi ska nog ta en sväng ner till torget och köpa glass och snacka skit vid hamnen.. (:  


Nej nu kommer hon snart så måste klä på mig xD




Tjingeling Badring
Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback