Movie night!

2008-04-03 | 00:15:23 | Allmänt

Idag har jag enbart varit slapp, Dock så fick jag mig en liten promenix med Fredrik ner till torget (: Vi hyrde film, och jag pallar inte att Videomix har bytt namn och hela skiten till Hemmakväll! wtf? Fast, det verkar bara vara nya positiva saker med det hela man får typ bonus poäng varje gång man handlar oh hyr film där så de är chill.. Lär ju ha mest bonus typ haha, eller pappa lär jue ha! Filmhyrarn nr one typ. Det regnade när vi va ute och gick, men vart skönt ändå att komma ut en sväng!    Papi åker till Spanien på fredag, jag vill så gärna med men jag ska jue på Pre-Partyt nästa fredag på Rockefeller i Oslo så jag hade inte kunnat gå på det om jag honkat t spain tyvärr så jag valde att stanna hemma! "/        - Hade vart såååå skönt att få komma iväg, men att träffa super goa människor den 11e kommer nog inte heller vara så fel! Ska stanna hos Caroline tills på söndag så ska vi fara till Asker på lördagen och gå ut där. Fy vad dyrt det här kommer bli, utgång fredag, utgång lördag i norge! Gissa vem som kommer bli nästan pank? den helgen?

kollade 2 filmer med Fredrik, en mindre bra fast den funkade Flood hette den sedan en mer bra som jag redan sett för längesedan men den va nyhet på hemmakväll? Ehum?   Rouge eller va den nu hette, han som spelar med i Crank iaf skit bra skådespelare är han, diggar han fett mycket. så skön! Såg film själv idag med, 27 dresses mycket bra film åh jag bara älskar Katherine Heigl hon är ju bara för skön, hon gör sina roller sååååå bra. Mer av henne!  Hon är inte hälften så bra i Grey´s anatomy som i filmer konstigt nog. men men så äre kanske ibland!?


Fått tid hos frissan nu med, nästa torsdag! Hos en ny i Uddevalla, eller hon är ju inte ny men hon är ny för mig haha. Men hon ska va skit bra tydligen, hon klipper jue Pillan guldvärt så värt att testa se om jag blir nöjd! Funderar skarpt på att färga mig till brunett igen, eller göra något roligt med en mörk färg iaf! Kommer säkert att bli super snyggt.. eller vad trur ni?


Nej nu fåre va slut skrivet, onödigt babbel och jag ska nu ringa Markus min favorit för att säga gonatt ja!
Tjingelin Badring.
Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback