Who knew?

2007-11-10 | 12:27:07 | Allmänt

Ligger fortfarande i sängen åh klockan är 11.55 :|  
Ligger mest åh väntar på att pappa ska komma hem (:         Visserligen med sin nya flickvän så jag ska hem till mamma och jobba istället. tjäna pengar! 

Helgerna fram till nyår ska va oändligt lugna har jag tänkt mig. Behöver för det första jobba, sen behöver jag spara lite energi fram tills MAGALUF längtar så sjukt jäkla mycket går inte en dag utan att jag tänker på det. Kevin min lilla pärla ska ju med men han hade tänkt sig att bara gå utbildningen sen stanna kvar en vecka på semester.... men igår så berättade han att han inte skulle vara med i Ronja pjäsen SÅ HAN KAN VARA MED TILLS PENGARNA SÄGER ANNAT!!!!! Vi kommer få det så jävla GALET baby!   En tjej som adddat mig på msn, Lina heter hon som med ska gå i Grupp 6, lite kul att prata med folk innan se vad det är för människor iiiiiiiiiiih (:

Igår kväll när vi satt och kollade på film här så ringer Maria och säger att dom ska till Thailand, frågar såklart när och om dom ska vara nere något på samma gång som oss.. "OJA VI ÅKER SAMMA FLYYG" Jag blev helt GAAAAAAAAAAALET glad. så sjukt jävla kul ska det bli, vilken tjejsemester vi blir alltså, Mamma, Mantis, Jag, Maria, Angelica och Maria N!!!! SÅ SJUKT BRA DET KOMMER BLI <3  Inte så långt kvar nu. inte så långt kvar till något alls känns det som. Tiden kommer flyga iväg frm tills sommarn, först Thailand sen så när jag kommer hem därifrån så har jag hunnit fylla 18, sen äre körkort, sen så har jag 7 veckors APU sen så äre nästan 21 Juni...




Drömmde om Pompe inatt, känns så tomt, vi saknar dig. Första gången vi åker till Thailand utan dig.
Kollade på Videon från Thailand för ett tagsen... att se dig levande känndes så skönt, men sen kommer man på att du inte lever längre då blire bara gråt av det hela!  R.I.P. <3





Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback