Tisdag - schlööööpp

2007-11-28 | 00:31:55 | Allmänt

Dagen började med att jag försov mig för att pappa inte väckt mig. Men han hade med försvoit sig så blev stressa som in i helvete till skolan pappa körde in mig han skulle ända handla lite julklappar :)
Han iaf till skolan men fick sen epanfall på den jäkla kärringen. CyberSchlynan och stack därifrån. Hon är så jääääävla störd i skallen.  Gick till pappa som va inne på H&M och handlade julklapp till Lea, Toves yngsta. Vi gick åh lunchade och sådär handlade lite mer julklappar sen åkte vi hem...

Va nere på körskolan och bokade saker till körkortet och så.. Nog tråkigt med pengar man får slänga ut, eller pappa får slänga ut heter det väll mer fick fyllt i nya papper med så jag kan få köra med syrran någon jävla gång dom är så jävla sega skickar oss aldrig papprerna så körskolan fixade de :|   Hur ska man hinna med allt man måste göra med körkortet? Bara att skaffa sig tid bara sådär el? Hur fan ska jag hinnaaaaa BLIR GALEN!!!!!!!!!
Men fan måste, tänkt vilken jäkla befrielse och få körkort både för mig och pappa ( som jämt kör runt mig överallt ) och sen slipper ju typ, Coffe att köra runt mig överallt med (H) Men ah, de borde gå rätt fort ändå vi kan ju hoppas iaf..

Sitter och tjötar på msn med Markus, haha han är la för härlig den killen asså.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..
GRATTTIISS MAKKKIII, HIPP HIPP... HURRA HURRA HURRA HURRA på din 21 års dag :D

Näh fan tröttt som fan nu.

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback