Söndag - slappt.

2007-11-18 | 16:38:44 | Allmänt

Neh, jag satt och "pratade" med skit Ellinor på msn (mest flummade ja, som vanligt) så kom ja på aah måste skriva i bloggen (:

Nu har jag hittat datum för mitt år i USA, AuPair it is. 25/9  2009 - 25/9   2010 till Florida, Kalifornien eller Nevada. Sen efter det året så blir det förmodligen till Australien 1 år med. En del av drömmen är att bo i USA eller Australien. Så bestämmt ska vara på båda ställena 1 år för att se vad jag tycker om och trivs bäst. Vill ha båda. Bo i USA och ha ställe i Australien ? KANONERS. Har så mycket jag vill göra känns som om livets tid inte kommer räcka till, kan jag inte få några extra år där runt 25 år åldern? Jag tycker det iaf ska spendera dom väl. Tänk en fräsch strand villa vid Miami Beach eller Malibu vilket läge får hitta mig någon rik jävel att spendera livet med hahaha (H) Neh men ah. Australien, fräsch stor lägenhet mitt i Sydney eller en fräsch villa vid stranden vid ett surfing ställe. det är ett mål här i livet att lära mig SURFA :)

image4


Gårdagen va ju oändligt het ända jag gjorde att ligga hemma åh käka gdis och vindruvor kollade på film, High School musical 1 åh 2 som gick på tvn sen hade jag laddat ner Leon med så grymt längesen man såg den. Åh bra är de.. riktigt bra! Sen vid typ 1 så skrev MAKKKKIIII MAAAH B-B-B-BABY, snackade med han tills typ halv 5 imorse :| snacka om att aldrig rinna ut som samtalsämnen. Han är så över trevlig den killen, Aw :)

Så idag är jag grymt trött och slö men ändå pigg jobbig kombo :/ Känner för att göra något men alla är ju så degiga och kladdiga! ÅÅÅÅÅÅÅÅH BAKA LUSSEKATTER ÅH PEPPARKAKOR.. IIIIIIIIIIIIIIIH.

Ska till Frisören imon, Ih fan vad skönt det ska bli jag åh mitt sablans hår. Inte riktigt säker på hur jag ska fixa det än men har en liten fundering på en sak och färg. kommer bli skit snyggt om jag göre ska bara kolla vad bankkortet säger om det. Kommer få så sjukt brottom in till skolan kommer förmodligen komma försent, ska väll vara hos frisören runt 10 halv 11 eller va de va sen börjar jag lixom tight med tid ja. men håret är viktigt så engelska B får klara sig utan mig en liten stund. kommer ju nyfriserad osv till skolan aw, så fint :)
Känns som om veckan kommer gå hur segt som hellst? Kan vi inte bara få jul-lov och maffor av julklappar och sen få åka till Trysil, kommer bli så jäkla kul. Längtar som fan till den tok vita snön!!!  

Nääh nu ska jag kolla American Gangster och bara dega (H)

Over And Out.



Nu är jag här och skriver igen HAHA, men bara för att ELLINOR är så jävla dum. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA..


Msn:

ellinor ; KEELA FÅR JAG VARA WANNA BE DIG MED DINA FRAMGÅNGAR ? säger:

pittisar?

Keela | Trysil 25/12 säger:

pittbull

ellinor ; KEELA FÅR JAG VARA WANNA BE DIG MED DINA FRAMGÅNGAR ? säger:

alla killhundar har la pitt? :S

ellinor ; KEELA FÅR JAG VARA WANNA BE DIG MED DINA FRAMGÅNGAR ? säger:

aha (I)

Keela | Trysil 25/12 säger:

HAHAHHAHAHAHA

Kommentarer
Ellinor säger:

HAHAAHAH!! Nej du ska ju ha en rik poker gubbe i USA och så en snygg surfar hunk som älskare i Australien? ;) en anings avis blir jag nästan med mitt framtida radhus och min fasadflagga. du får ta och skicka ett vykort :D Hahahhaha. :D

2007-11-18 | 18:49:23
Bloggadress: http://ellinooorjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback