skärpning

2007-11-07 | 23:04:44 | Allmänt

Jag funderar på en sak, Varför måste jag JÄMT va så cp seg med att lämna in upgifter, läxor osv. till lärarna? dom borde skälla sönder mig...så jag lär mig någon jävla gång att det inte är okej? sen så får jag aldrig gjort det heller så sitter jag där åh bara har ångest dagen innan allt ska in så sitter man uppe halva natten sen så försover man sig på morran för man inte fått sova.. kan någon vettig människa lära mig sköta skolan? Allt är så mycket enklare när pappa väl är hemma, kör mig till bussen, ser till att jag gjort alla läxor osv.. kan han inte bara sluta sitt skit jobb och vara hemma iställe.. Nääh just de ja, alla dessa flickvänner. nu äre en ny igen ja. Höll iaf 1 år med Else, nu heter någon Tove har en 2 åring + 3 till barn och en liten hundvalp med... tydligen.. intressant? nääh, så trött.. Norge, Norge, Norge, Norge. Han borde flytta dit istället så jag slipper vänta på att han skall komma hem. Pappa jag saknar dig?


FÖRÖVRIGT! Så va jag i skolan idag. Kom visserligen 20 min försent så missade första lektionen eftersom vi tydligen skulle någonstans. Gick åh köpte en Bartender bok sålänge på väntan till lunchen kollade lite födelsedags present till pappa (som fyller år idag, Grattis) och fars dag present oxå. skall nog få tummen ur och köpa imorgon eller på fredag han får få en kombo i fars dag present (H)   Dagen gick sjutk snabbt idag, Lunch, Svenska, Geografi! Svenskan va bara 1h efter lunch eftersom jag redan hade missat 2h innan.
Och på Geografin kollade vi på en film som va en sjukt stor smäll på vad fan som händer i världen. Al Gore som fixat, någon typ av dokumentär. intressant men deprimerande! sen va lixom dagen slut :S gick fort som attan.. men skönt det. sur över att jag missade Ne-Yo med. GAAAH VILLE JUEE(!) han är så b-b-b-b-b-b-b-b-bra! <3


Sitter här nu åh är nervös inför imorgon, Jasmine, Sofia och Jag ska ha en redovisning i Samhällskunskapen om kriminallitet.... vi satsar ju på MVG ska kunna allt utan till får inte se ett papper i närheten av oss då blir de inget MVG sen har han så höga krav på oss känns det som. Vi är alla 3 på MVG nivå och Markus tycker om oss, lite av favorit elever från hans sida tror ja, känns särbehandlade imellan åt men man vet ju aldrig men känns som om det är väldigt lätt att få bra betyg av honom iaf. skåning rätt rolig snubbe!     Försöker tillta in all jävla fakta i min skalle kan mer än hälften men tänkt om jag sabbar de.. skulle bli så förbannad(!) *suck*

Just de ja, Jag och Kevin har ju bokat in oss på Barskolan på Mallorca GRUPP 6 :D:D:D, utbildningen är i Magaluf på 2 veckor. Kevin ska nog bara stanna 3 veckor alltså utbildningen sen 1 vecka semester. Jag ska ju stanna kvar hela sommarn :D Det jag egentligen skulle skriva va att en annan tjej som ska gå i samma grupp som mig (och kevin) addade mig på msn förut.  grymt kul att få tid att lära känna folk lite innan man åker ner. GAAH VAD JAG LÄNGTAR! ska bli så sjukt jävla kul..

Näh nu ska jag kolla läsa igenom allt igen sen kolla Heroes sen läsa igen sen sooova. 

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback