Onsdag

2007-11-14 | 18:29:56 | Allmänt

Hallåå Hallåå.

MAFFOOOR AV SNÖ UTE, TRALALALALA ME LIKE A LOT!

Hade utvecklingssamtal idag, tjoho frånvaron är inte att leka med. Måste måste måste börja sköta mig ja. Vart i skolan nu både måndag, tisdag åh idag ska gå veckan ut så ska de fortsätta så tills de är lov. Fick feting arbete att göra i Geografin idag vi ska hålla på med det till v. 50 eller något sånt. Om ett land ovs, Fick Maldiverna. Visserligen lite kul att få ha ett arbete att göra istället för att jiddra om en massa olika saker fram och tillbaka hela tiden.  Sen har vi en inämning imon i Bransch och Produkt som Jag Jasse åh Letti ska göra tesammans som vi inte fått gjort :S ska bli intressant och se hur vi löser det. men borde kunna lösa de rätt snabbt ganska enkel upgift har jag för mig. Bussen hem va en plåga, de va OÄNDLIGA köer!!!!!!!!!!!!!!

Förskyldningen börjar avta, typ nästan helt borta nue (:  Ne nu ska jag städa rummet sen laga mat med Pappa och slutligen plugga plugga plugga.

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback