Norway?

2007-11-11 | 19:27:28 | Allmänt

Okej Okej, Pappas nya tjej är heeeelt okej och hennes söta unge Lea är en riktig skidong! inte tala om hur söt Rasmus är aww den jycken!

Har blitt förskyld.. IGEN kommer och går hela tiden vart så ända sen jag kom hem från Magaluf. Blir så förbannad, nu har jag börjat hosta med ännu värre. Snorig och halsont hela tiden :/ Tove håller på med Natursaker så hon har knarkat i mig massa hokusPokus saker i 2 dagar nu. Ska strax ta ännu mera HokusPokus stuff´s. Känns som om de hjälper, Iaf för tillfället (H) 

Åkte till Lext igår, jag åh mitt SingStar. Bränne och folket åkte dit innan mig. Dom kollade otroligt mycket på oss när vi kom med en norsk reg.skylt ^-^ ... Men mådde inte speciellt bra så åkte hem vid typ kvart i 12 redan, Brännes mamma kom åh hämtade oss. Bränne bet sönder mitt finger med, AJJJJJJ fan helt jäkla förstört :| gör svin ont! Ante åh Bränne fick något ep-anfall och började slåss/brottas Ante rev sönder hela Brännes skjorta, smarta killar!
Va skönt att få komma hem till sin egna säng som luktade dig ( du vet vem du är :D )

sen så HIP HIP HURRA HURRA HURRA HURRA, för ante fyller 21 idag :D Grattis Baby (:
Även farsdag idag, Grattis Daddy :)  Jag, Pappa, Tove åh lilla Lea åkte in till stan för att shoppa (H) Iiih.. Vi handlade massor av fint. Vi kom precis hem vi åkte runt 11 så vart i stan läääääänge. Va nere och hyrde film och handlade lite mat. Pappa fixar Kylling åh potatisgratäng medans jag och Tove ska kolla film (A) .. Skola imon med :| OHRKAR INTE men måste måste måste måste måste måste MÅSTE börja sköta skolan, menar hur svårt kan de va inte ens jobbiga lektioner...

Måndag: 13:00 - 16:00 - Engelska B
Tisdag: 13:00 - 16:00 Konferens och Reception
Onsdag: 09:30 -10:00 KLassråd
                10:00 - 12:00 Svenska B
                13:00 - 14:00 Svenska B 
                14:00 - 17:00 Geografi A
Torsdag: 08:30 - 10:00 idrott
                 10:00 - 12:00 Bransch och Produkt
                 13:00 - 16:00 Samhällskunskap A
( Fredag: 09:00 - 12:00 Estetiskverksamhet              Fredagarn kommer ta slut på fredag!
               13:00 - 15:00 Estetiskverksamhet )    

Menar hur jobbigt schema har jag? Ehh inte jobbigt alls men ändå så klarar jag uppenbarligen inte av det :'|

Två till som anmält sig till Grupp 6 nue med två norska tjejer Kine åh Ida heter dom värkar va grymt trevliga, Kine red och saker hade Islandshästar och tävlade o.s.v. fan vad kul att folk börjar boka in sig. :D

Ne nu ska jag kolla film me Tove (:                        Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback