Måndag - Segt

2007-11-27 | 01:06:40 | Allmänt

Jaja, Klockan är efter 00:00.. men still måndag enligt mig har ju inte somnat än..

Helgen va en katastrof. Fredagen va mysig tog de bara lungt och så :)
Lördagen? Mja Angelica kom hit vi åkte på fest fick där reda på massa saker som inte skulle kommit från den personen. Hur kunde du ljuga för mig? Jag är fortfarande total förbannad för att du ljög, så jäkla besviken!!!!!
Hoppas du snart inser hur de ligger till med honom, att det är världens misstag du kommer att begå. Jaja ditt liv.

Jag är så frustrerad, det är så jäkla mycket som händer hela tiden och jag känner att jag inte räcker till. Mamma jag saknar dig så fruktansvärt mycket vill bara vara hemma hos dig just nu, bland vovvsingarna och hästarna där allting är som de ska va inget jäktande 24/7. Jag hinner ju fan knappt sova känns det som, knappt andas! Hade jag inte sömn problem innan så har jag det ju nu. ( Och javisst, visst har Keela haft sömnproblem... Alldeles för mycket sådanna). Håller på att fixa med min CV nu, ska söka jobb här i Std eller inne i stan till helger och kvällar vil hjälpa till lite med pengar lever alldeles alldeles för mycket på pappa. Jag borde skämmas varför säger ni aldrig till mig på skarpen istället för att säga bortskämda snorunge hela tin?

Har börjat en del med körkortet nu med, Läser en del teori och övningskör lite. Inte så mycket som jag borde göra med snabblärd va ordet. Jag är en gud på att backa (H) Pappa är ju inte direkt hemma speciellt ofta så hinner ju inte köra typ. Ska börja ta körlektioner nu dom dagarna jag börjar kl. 1 har jag tänkt mig. Vill ha det jävla körkortet så tidigt som möjligt..

Vad har jag gjort idag? Va inne en snabbis i stan hade försovit mig och dom hade hunnit sluta när jag kom in så jag gick till expresso house och tog en latte åh tjötade lite med Tom som jobbade :) Flitig kille, Fan vad underbar du är <3 ... Kom hem gjorde lasagne med Papi och sen så städade vi lite sen så bestämmde vi ss för att övningsköra egrann. Gick Kanoooners.  Vi åkte ner och hyrde film på samma gång, hihi.. så ja. de är de jag fick ut utav denna dagen. Ska kolla på om vi hinner köra lite innan jag börjar skolan imon med kanske kan å köra in till stan om jag inte är för trött, Efterskolan så blire nog att shoppa egrann Julklappar. SNART ÄRE JUL!
Förjävligt att den jäkla snön aldrig stannar bara kan den inte bara falla och sedan stanna kvar så det blir lite jul känsla i den trista vardagen? Plx..

Nääh nu är klockan för jävla mycket :| Ska borsta tänderna och lägga mig kolla på 2½ men och försöka sova!

Over And Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback