First time..

2007-11-06 | 19:48:10 | Allmänt

Hopp, Tisdag och hela dagen har varit skit.

Dagen börjar med att jag ska till skolan stressat sönder som in i helvete för att hinna med 11.02 bussen men gör jag det? Näääh, kommer inte ens utnför dörren. Hittade inte mitt skolkort, även mitt bankomatkort ligger i den fickan och på det va det alldeles för mycket pengar att bli av med. Letade som fan men hittade de inte fick säga te mig själv att jag måste tappat det igår kväll :/  Spärrade det direkt, slutade med att jag inte kom till skolan på något sätt, och när jag inte kunde komma till skolan så pajjades våran Idé om filmen i sammhällskunskapen vi skulle filma in resten av idag tills på torsdag. Så nu behöver vi asså göra ett vanligt jävla föredrag istället.. behöver asså plugga in sjukt mkt och stressa sönder för att ens hinna skriva det. Inte så att jag ligger efter med massa läxor och uppgifter redan menar ja.. Får ångest bara jag kollar på den jävla högen med böcker och papper. Så trött på den jävla skolan så kan spy på den! Men måste fan skärpa mig...


Sen har jag hela dagen bara tänkt på Karin, Världens tryggaste häst.. Vi va tvungna att avliva henne idag :'|
knappt kunnat tänka på något annat. Hon va halt fram och tillbaka i flera veckor, men vi trodde det var fong som vanligt... tillslut så bestämmde vi oss för att åka te vätrinären. När vi va där så känndes det som om någon stack en kniv rakt in i hjärtat när vätrinären sa att hon aldrig mer skulle kunna gå att rida. Vi hade kunnat triangel-märka henne men vrf ska hon gå där och lida, Ingela ville självklart inte heller Triangel-märka henne för det skulle ju bara kosta pengar att ha en häst som man inte kan göra något med. (Hon tänker bara på sina jäkla pengar...) 
Dom kom iaf idag och tog henne, Han ville att vi skulle ställa in henne i hennes box så han kunde få tid att lära känna henne och sånt innan han gjorde det. klarade inte av att höra vad han hade sagt till mamma. ville va där och ta hand om henne innan men ändå inte. kommer svida ett tag framöver när jag sätter foten i stallet.. Kommer sakna den hästen så fruktansvärt mycket. <3

image1


Ända som känns bra nu är att vi ÄNTLIGEN fått bokat våran resa till Thailand. 
Det är Jag, Mamma, Samantha (min brorsdotter) och Angelica som ska åka. Jag och Angelica var i Thailand med Mamma, Pompe och Petra för ett x antal årsen. Mamma har velat åka tillbaka länge, Thailand var ju hons och Pompes ställe.. Men hon har nog inte riktigt haft modet att åka dit efter att han dog men nu så ska vi äntligen tillbaka :) Det ska bli så jäkla skönt... den 29/1 så sticker vi bort ett tag!

image2


Nej nu måste jag värkligen plugga drar ut på det hela tiden men måste få det gjort annars så slutar det bara att jag sitter med det hela natten och försover mig på morran istället....

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback