Vem vill du pussas under misteln?

2007-12-02 | 20:16:13 | Allmänt

Cause everytime I see your bubbly face
I get the tinglies in a silly place

They start in my toes
Make me crinkle my nose
Wherever it goes I'll always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go

What am I gonna say?
When you make me feel this way
I just...MMMMMMMMMMMMHHMMMM....




Det här är allvarligt helt jävla sjukt, det är galet, jag pallar inte.. Slå vett i mig! Jåss som du sa: Låt oss slå vett i varann.

Buhu, Idag vaknade rätt tidigt kl. halv 11typ. somnade inte förens 06:30 ca så är grymt trött.. sen när jag väl hade somnat så va min kära kissemiss uppe på fönstersaken åh välte ner ett glas vatten som stod där så de ramlade rakt ner i sängen självklart. Dumma kisse!!
Idag har jag iaf försökt att plugga matte eftersom jag har nationella på onsdag :S
Känner hur jävla dåligt det kommer att gå, så ruskigt dålig på de! Borde sätta mig med det igen tog en paus och kollade på American History X den är sjukt bra den filmen faktiskt.. just de ja.. haha kollade ju på 102 dalmatinerna förut med juee, saknar Kessie när jag ser en tvättäkta damlis <3 bästa hunden som någon funnits på denna jord. Har en jävla massa i Svenskan att plugga med, men de finns värkligen ingen ohrk till något alls nue. Sitter lixom och käkar godis och sneglar lite på tvn emellan åt som förövrigt visar Bridget Jones Dagbok va aplängesen man såg den..  SITTER OCH TAR EMOT MASSSA BRA NY MUSIK FRÅN BAMBI, OUR DJ!!
Fan måste hitta min iPod, tappat bort den typ :'( 


Fick låna Jåss Teoribok med, så nu ska de börja pluggas Teori med..

Pappa skulle kommit hem i Fredags egentligen men frågade om han kunde stanna kvar hos Tove tills idag alltså söndag.. ringde han nyss "Näh jag sa att jag skulle komma hem på tisdag" fan vad han ljuger dåligt asså blir så jävla trött på de, hela tiden. han borde flytta till norge istället.... fan där han spenderar all sin tid iaf :(


Tänk va bra alla hade mått utan dom ständiga jävla problemen som finns... Blir så jävla trött!


Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback