spin me round again and rub my eyes, This can´t be happening?

2007-12-23 | 00:14:55 | Allmänt

Varför JÄMT vara så dum? så oändligt dum. Fattar inte, samma misstag.... 2 gånger nue!         :|

Idag så blev de så att McDonald åker med till Trysil (: Kuuuligt! 
Maria, Maria, Perra, Börje, Mamma, Jessie, Mantis, Jag, McDonald, Petra, Sparris åh Freddy!  (ev. Angelica med)

Jag och McDonald vart i Munkedal och lämnade hans bräda där slippa släpa på den när vi ska åka utan bara väskorna och alkoholen typ haha.. Ingen takbox har vi heller så fan va vi kommer få knö. Sparris, Jag, McDonald, Petra och Freddy i v70 vi åker lite senare än alla andra eftersom Petra och Freddy ska på middag :O Jäfla onödigt en ok! blir att supa i bilen dit haha.. kommer bli, många, långa, högljudda timmar för den som kör. stackarn! Nästan lika illa som när vi skulle till Hemsedal sist kanske? då va vi ju ändå bara 3 stycken i bilen, Petra körde jag och madde apfulla redan i strömstad HAHAHA. Silken resa... Vill dock aldrig mer må som jag gjorde på hemvägen, värsta evveeeer va bakis i 3 jäkla dagar! FY FAN.

Snaaaaart Thailand, krabb mycket jag längtar komma ifrån allt åh alla bara få tänka lite. reda upp sig själv lite! Vem vet när jag kommer tillbaka kanske det fixat sig till så det ska vara egentligen? - man kan väl få hoppas iaf? för jag saknar det oändligt mycket :'|       släpper du alltid taget när det blir jobbigt?



Har värkligen tappat greppet om allt. Men det fixar sig, det ordnar sig.... som ni säger det blir väll bättre!



Markus (HERMANN (H) )   till ära då. The one and only HAHAHA, min livs kärlek <3 "Jag ska skära ut mitt hjärta och spola ner det i toan med råttorna om du någonsin sviker mig" Huh hahahahhahaahahhhaa :D  bara så ni vet, jag är sten serigös. Markus lizzom <3



Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback