omak suicide race.....

2007-12-24 | 02:57:36 | Allmänt

Omak suicide race det är namnet på en såkallad "extrem sport" i staten Washington, USA. Det är galna, djurplågande människor (-människor som älskar sina hästar!?) som tar med sin häst och är med i racet där dom först vid startskottet så är det 20 tal hästar och ryttare som i full galopp ska ner för en lös jordnig och stenig backe som är säkert 45 grader brant och sedan i backens slut så är det en flod som dom ska krossa.... osv. osv. jag blir så förbannad.. hur i helvete kan folk tycka att detta är roande? att se hästar bli allvarligt skadade och i värsta fall dö?




jag blir så satans rörd och förbannad.. upptäckte detta när jag läste Ellinors blogg förut hon hade sett det på ett pogram på tvn! Va inne på YouTube åh kollade, detta klippet rör en i ryggen som fan, finns även ett är när en häst drunknar. man ser inte att någon dör i detta iaf, hemskt som fan. uuh mår dåligt av det!



Hade tänkt att lägga mig tidigt idag, men jag har vänt på dygnet totalt så kan värkligen inte somna. kul när jag ska upp tidigt imorgon, Julafton och allt och Keela ska jobba! SKIT KUL. Behöver sova tidigt på Julafton där iaf, ska upp tidigt som attan för att åka t Trysil (: kommer väll sova hela vägen i bilen om jag åh coffe åker med mamma dit, men om vi åker med petra och freddy så blir väll att börja supa sig apfull.. som vanligt. :|  känner att denna tripp kommer bli så jääääääkla bra.. mer folk som hoppat in och så nue Iiiih..    Kl är nu 02:50 och jag sitter och skriver blogg? Huh fattar inte hur jag kan va så dålig ska upp om några timmar.. Fast Ellinor den udda sitter med uppe, hon borde värkligen sova för hon är liten barnunge!



Merry christmas & a happy new year (:

all I want for christmas is you..

Over and Out.
Kommentarer
Ellinor säger:

Fortfarande; SKJUT INDIANERNA OCH UTROTA DOM FULA JÄÄÄÄÄÄVLARNA! :@

Ah, jag är udda. SkobbarN :D

2007-12-24 | 12:36:06
Bloggadress: http://ellinorej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback