herregudanens!

2007-12-16 | 17:06:40 | Allmänt

hahaha, igår sjukt.. Angelica säger jag bara!

image8

120km/h om inte mer så hängde hon ut genom fönstret. Fan så stiligt. HAHAHAHAHAHAHAHA.
Hela vägen från Gråbo till Stenungsund. Garvade gött igår.. shit asså!

Jag, Angelica, McDonald, Rickard, Kevin och Joel åkte t Jonna i gråbo hon skulle ha fest. Stannade la t halv 1 - halv 2 eller ngt sen skulle vi åkta t burra eller råttan men tog egran tid för oss att komma hem. vi va la hemma 4 eller ngt. Angelica mådde inte spec bra om man säger så! HAHA.. Äh, McDonald behövde ändå tvätta bilen (H)
Vi snackar om att åka med till Värmland till Rickard och Markus hus där åh va där över nyår... kanske det kanske? (:




I fredags va vi bara hemma åh käkade gött åh kollade på film, Vi gjorde "Rock ´n Roll".. sjukt gott. Dock inte i för stor mängd.. Vi gluttade American Pie - Beta House (Igen! eftersom inte coffe hade sett den.. men vi kunde stå ut med att se den en gång till eftersom Steve Talley är oändligt fräsch!) Coffe åkte la vid halv 2 eller ngt härifrån vi fick epanfall och satt åh flummade slutade sedan med att vi satte på Titanic halv 4 på natten?/morran?. Är man inte trött så är man inte? Angelica somnade dock rätt fort, men inte jag.. Makki ringde med typ 10 i 4 eller ngt åh va tjöt glá så tjötade me han i typ 20 min eller ngt, sen ville jag fortsätta kolla på filmen, såg nog inte mer än 5 min sen sov jag stenhårt!

Fan inte många dagar kvar till Julafton nue, 9 dagar.. altså 10 dagar till Trysil.. hihi bara 4 dagar sen så är man ledig, om jag inte slutar skolan reddan på tisdag vill säga. ska bli intressant och se hur allt reder ut sig med skola osv. sen äre inte så överdrivet lång tid till Thailand heller, tiden fan bara rinner iväg nu för tin, Ninni och jag är snart 18! WOHO silken fest!


Näh nu äre fotboll som gäller hörrni!


Over and Out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback