alternativ 3.

2007-12-18 | 22:10:56 | Allmänt

hopp ännu en tisdag.. Var i skolan idag en snabbis på möte med Susann (mentorn), christel (rektorn) och pappa om hur jag ska göra. tänkte ju hoppa av och byta till tjörn men så diskuterade vi fram åh tillbaka hur länge som hellst sen kom christel med förslaget att göra en induviduell sak, alltså att jag läser det jag vill (som förmodligen kommer bli samhäll, svenska B, Engelska B och Psykologi eller geografi). menar jag vill ju hellst inte sluta på Aniara så nu blire ju inte så heller.. praktik 3 dagar i veckan och i skolan 2 eller ngt liknande. Pratade med Ingela efter vi åkt därifrån och frågade om jag kunde få vara där och ha praktiken! och "JAVISST, SÅKLART DU SKA HA DET!" hehe kul att någon uppskattar en iaf.. näh. men de va kul att hon änna blev glá över det. Kan jag extra jobba en del med eftersom jag ändå är där.

Iiih, snart julafton :) inte ens en vecka kvar... myspys men satans vad jag saknar snön :|
men får ju iaf snö dagen efter julafton då jag åker till Trysil ska bli så sablans kul! sablans, haha kuligt ord ändå!

inte så fruktansvärt långt kvar till Thailand heller längtar som in i helvete. men snart så!




Näh nue ska jag kolla på the notebook. oändligt söt film.

Over and Out.


Kommentarer
keelus säger:

lol att jag skrivit fel, haha Engelska B är det åh inte Engelska A (H)

2007-12-24 | 04:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback